träningsvärk

Oh my! Vilken träningsvärk i magen jag har idag. Kände det imorse när jag skulle gå upp ur sängen, kunde faktiskt inte gå upp normalt utan fick mer eller mindre dra mig upp med hjälp av täcket, för att jag skulle slippa använda magmusklerna så mycket =P Är reserv på zumban ikväll men det verkar inte bli nån avbokning där, får hoppas på fredagens zumba på backaplan med Sandra istället. Annars är det zumba på lördag som är klar iaf. Har varit ute med Casper, kan säga att det är inget optimalt "att ha hund väder" ute idag. Huuja vad kyligt det är. Nu blir det snart middag och sen är det bara att dra på sig Hunter stövlarna och Goosen igen och bege sig ut och se glad ut. Blir desto goare att komma hem sen till soffan och framför tv´n.


Kommentarer
Postat av: Helen

Jätte snygg klänning Zandra! Me like :)

Nu har jag blivit inspirerad av dig och försöker dra igång min blogg igen. Det som är tråkigt med blogg.se är att de inte har någon android app så jag kan inte blogga från mobilen utan måste maila bilder till mig själv för att sedan lägga upp ett inlägg på datorn. Känna som blogg.se är lite efter där.



Kram

2011-10-19 @ 08:13:34
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0