zumba

Hemkommen efter att ha varit iväg exakt hela dagen. Innan vi åkte till Tuve så stannade vi till vid Sportlife Almedal, kom därifrån med ett 3 månaders guld kort. Här ska vi komma iform serni. Efter det fick Liam lekt lite med Ellenore och Linnea och jag fick tjötat lite med Emma. Aleksandra skulle komma lite senare på eftermiddagen men henne missade jag nog precis tyvärr! Var tvungen att åka för jag och Sandra hade bokat ett Zumba pass 17.15 på Sportlife Backaplan, var min allra första gång men shit vad kul det var. Och jobbigt. Kändes som jag höll på att avlida några gånger men efteråt kändes det sjukt gött. 15 olika låtar och 15 olika danser typ, blev kaos i mitt huvud några gånger och det kändes som armar, ben och rumpa var överallt och ingenstans ett par gånger- men sen kom jag allt iordning igen. Så tack Sandra för att du följde med mig och puscha mig, kör vi eventuellt på Tisdag igen då? =)
Nu blir det att kolla lite på Idol, sen dö i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0