25 års firande


Nyss hemkommen efter att ha varit iväg sedan kl 11 i förmiddags. Avslutningen på hundkursen gick grymt, Casper var super duktig och väldigt lydig. Tänk om han alltid var så lydig när han var lös utomhus och träffade andra hundar också. Nästa kurs blir inte förrens i slutet av oktober och då går vi från lydnad till agillity.
Kan bli intressant. Kl 15 kom pappa hem till mamma och då blev det smörgåstårta, kakor och bullar.
Jag hoppade över smörgåstårtan och köpte mig sedan en förtidig födelsedags pizza från Utbys pizzeria ;)
Jag fick ett par lila converse av brorsan och en stor bukett med röda rosor från pappsen ochra en gemensam present från pappa, mamma och Sören och den bestod av en Michael Kors klocka.
Jag älskar den! Försökte ta bild på den innan men min kamera suger verkligen så det blev inget bra. Tog en med mobilen som jag kan mmsa in lite senare eller imon;)
Nu blir det lite idol och platta håret innan det är dags för sängen. Imon är det jobb igen som gäller.
Tack för en toppen dag av firande med nära och kära, jag är super nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver aldrig något om din kille, skulle vara kul att få se honom =)

2011-09-11 @ 21:29:41
Postat av: CaTTis

Sv: Hmm jag vet inte riktigt helt hundra om jag kan hjälpa dig med det över nätet..=S men sök på google om bloggdesign... det skall finnas någon blogg som är rätt bra på att förklara faktiskt. =) Där kanske du kan läsa dig till hyfsad bra hjälp! Värt ett försök. Kram

2011-09-12 @ 11:07:18
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Zandra

Anonym: Bilder på Fredrik finns under mars blogginlägg, du får kika där om du är nyfiken vettja!

2011-09-12 @ 18:20:46
URL: http://mywall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0