bild från midsommar



Hej hopp. Har inte så mkt att skriva idag, var i stan en sväng idag och fick köpt en pippi tröja till pappa, han blev sugen på en till sig själv när han såg mig i min för ett litet tag sen men han har inte lyckats hitta nån.
Men det gjorde jag idag så fick köpt en och chansat på en i large. Träffar han förhoppningsvis imon när jag ska in till stan igen för att eventuellt köpa en jacka till mig. Lilleman ska joina mig eftersom jag är obokad imon. Bara 3 dagar kvar sen är jag arbetslös igen. Fan vad det suger! =( Vi ska iaf eventuellt åka hjulet nere vid operan,
det där hjulet och Liseberg är typ det bästa Liam vet ;) Så får kanske offra mig och bege mig upp i det för 3:e gången gillt och försöka se avslappnad ut och tycka det är jätte fin utsikt och super mysigt- fast jag helst av allt bara vill klamra mig fast i en balk och blunda sten hårt.
Haha kan bli intressant. Nae nu blir det lite tv och fortsätta glo på en film som vi började på igår.
Men ikväll är jag helt ensam i soffan, de andra sover. Sjukt ensam! Men ska göra de mysigt för mig med en hönökaks macka med ost och varm oboy:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0