bilder från i somras




Tre bilder från i somras, tror det är från midsommarafton- den firade vi nere i varberg och i mammas och deras husvagn tillsammans med min pappa. Pappa hade hyrt en stuga till oss tre där, en stuga som förövrigt kostade 5000 för två nätter. Sjukligt dyrt. Hade jag vetat det hade jag ju kanske funderat på en restresa ist ;)
Har inte så mycket för mig just nu, kom hem precis efter att ha varit på buslandet, pappa kom dit en sväng nu det sista och sen körde han hem oss. Nu sover lilleman, är lite orolig för att han börjar bli sjuk. Han ville inte ha någon lunch, inte ens lite festis och han var halv gnällig och super varm. Kan iofs varit för att han lekt och stojjat runt på buslandet med lianer, rutschbanor, cyklar och bollhav. Och att det var efter lunch och då brukar han ju sova.
Får se hur han är när han vaknar sen, håller tummarna för att hans matlust har kommit tillbaka då.
Sen kanske det blir en promenad vid Skatås med mamma och Casper. Får se hur allt utvecklas.
Nu ska jag dega i soffan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0