Casper

img_8306 (MMS)

Precis hemkommen efter några timmars bus på leklandet, tänkte först passa Casper men blev lite ändrade planer. Lilleman var nöjd iaf, och nu är han så trött så han ist har blivit pigg igen. Han får 5 min till på sig att däcka sen får jag gå in och lägga mig brevid honom en stund så han somnar, för somnar han inte så blir det en hejdundrande vild eftermiddag kan jag säga. Och ingen som helst pli på tokstollen ;) Imon ska mamma passa lilleman, så då blir de haikon taikon hemma i Utby, med en 2 ½ åring och en 7 månaders valp. Mamma och Sören lär ju inte få tråkigt iaf;) Innan vi åkte iväg till buslandet imorse så hann jag med att städa hela köket. Woohooo, plus poäng. Och tanken var faktiskt att jag skulle få gjort storarummet och lillemans rum också men det blir inte så mkt gjort när han är vaken. Nae nu har det gått 5 min nu blir det att ta i med hårdhandskarna;) Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0