Grattis till mig


Gammal bild på mig, 1 ½ år sedan eller nåt tror jag.
Idag är det min B-day, har mest känts som alla andra vanliga dagar om det inte vore för att så sjukt många vänner grattat mig på facebook under hela dagen, tack det betyder jätte mycket! :)
Annars idag har jag bara jobbat, dagen gick ändå helt ok,  gick över till ica maxi på sista rasten och köpte 3 st mini chokladbitar till mig själv ( ok Liam fick en när jag kom hem så jag tog två ) men jag tyckte jag förtjänade dom eftersom jag fyller år och för att jag inte fått någon tårta idag. Sådetså!
Nu blir det strax idol, sen blir det väl nåt annat på tv. Fick sms om att jag är obokad imorgon så det känns lite som fredag för mig eftersom jag är ledig på torsdag också då det är studiedag på förskolan så ikväll kan jag vara uppe hur länge jag vill ;) Förresten så är mamma och Sören på scandinavium nu och kollar på Frölundas första match för säsongen och jag är bara l i t e avis. Jag hade också velat vara där!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Härligt med choklad! grattis ännu en gång...=)

2011-09-20 @ 20:22:26
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0