grym kväll

Hade en riktigt bra dag igår, hela dagen var sådär underbart bra bara. Nästan oförskämt bra.
Jag var obokad men jag o lilleman gick ändå upp ganska tidigt och åt frulle och fixade iordning oss och drog in till stan. Köpte ett par jätte snygga kängor till han, och så råkade jag köpa med mig ett par Nolita stövletter till mig själv också;) Verkligen löjligt snygga och uppseendeväckande höga. Var ju ett under att jag inte bröt fötterna x antal gånger under kvällen. Inte ens en stukning faktiskt. Ska lägga upp kort på både mina och lillemans skor imon tänkte jag. På kvällen blev det fullt av roligheter tillsammans med goa människor från jobbet.
Mer fantastiska människor får man leta efter och det är det som gör det ännu mer tråkigt att jag inte ska vara kvar längre. Nu ska jag ta hand om en trött lillkille som inte alls är nöjd med livet just nu.
Jag önskar jag visste vad som försigår i hans lille huvud ibland asså ;)


( Nej bilden är inte från nu:P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0