Hilfiger demin jacka

Var i stan idag (igen) tillsammans med lilleman, hittade en jacka jag blev kär i igår så idag åkte vi in och köpte den.
Army stuk på den, militär grön med fårpäls inuti, ändå ganska tunn ingen goose tjocklek på den men det ville jag ändå inte ha då jag ändå har min goose kvar, men då kan jag ju alltså redan börja ha min nya Hilfiger jacka nu.
Ska försöka lägga upp bild på den imon, kom på nu att jag fortfarande inte har lagt upp bild på mina nya party pjux.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Kanske imon =)
Liam ville som sagt åka en sväng i Göteborgs hjulet men det var tydligen stängt på måndag och tisdagar, typiskt.
Får bli en annan dag då. Såhär såg jag förresten ut nertill idag, CK benvärmare, tunna strumpbyxor och korta svarta shorts med hög midja. Och till det hade jag ett par höja skinn stövlar från fiorucci. Damn nice!


Kommentarer
Postat av: Det du;)

Vackra ben du har!;)

2011-09-28 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0