jobbig dag på jobbet


Idag har det varit fullt ös från kl tjugo över fem när jag gick upp imorse till nu. Nu satte jag mig i soffan, helt slut verkligen. Har fått en ny kund på jobbet och idag har det bara varit massa felplock känns det som som vi har fått justera och det har tagit sjukt mycket onödig tid. Ska fortsätta med det imon morgon tror jag.
Nu ikväll blir det bara slapp i soffan, och så blir det att kolla på Robinson eller nåt.
Imon är det underbara fredag och jag tänkte passa på att prata med "chefen" ang vad som händer mig när min provanställning går ut. Det är iofs i slutet av oktober men jag är lite halv nervös asså :(
Har hört en massa olika saker från flera på jobbet och alla tror annorlunda och har hört olika.
Jag jobbar ju för ett bemanningsföretag och en stor kund försvinner nu under hösten så det är oklart vad som händer med oss som har jobbat för just den här kunden.
Typiskt min otur som hamnar i sånna här situationer.
Langar en bild från midsommar afton- nu för tiden är jag ju brunett ;)

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Vad är det du jobbar med nu igen?? Jobbigt med jobbsituationen! =/ Fin du var på midsommar! men jag vill se en ny bild på den "bunetta-du"..=P Kram

2011-09-09 @ 00:06:43
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0