me and my everything




Underbara fredag! Jobbet flöt på bra, trots att det kändes som jag var överallt och ingenstans samtidigt.
Gant webben, jag var uppe på dressman hängande och hälsade på, hos den nya kunden, och sen hann jag med att vara lite på blåsen också. Men sen var klockan 16 och det var dags att stämpla ut- och min lilla älskling och mamma stog utanför och väntade på mig. Tänk att hur jobbig en jobbdag än kan vara och man känner att verkligen allt går emot en, men så kl 16 och man går utanför jobbet och lilleman står utanför och när han ser mig gå ut genom dörren så kommer han springandes mot mig med utsträckta armar, och på en tusendels sekund är allt de där jobbiga som bortblåst. Och man känner att jag gärna hade kunnat jobba 9 timmar till bara för att få känna känslan när lilleman kommer rusande mot mig och kramar om mig.
Kärlek!
Här ser ni två kort som jag tog nu ikväll, mysklädda och fjantiga:P Han är en riktig linslus, och så är grimaser det roligaste, och härmas det är ett måste! Imorgon är tanken att vi ska låna med oss mammas hund Casper och ta oss en promenad i skogen om jag anser att vädret är okej. Sen blir det kalas på Söndag, för någon fyller tydligen 25 på tisdag...

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Sv: Hmm plugget rullar...det är sista halvåret nu som är på högnivå och rätt jobbig...C-uppsats m.m. =/ Men men det skall man väl ta sig igenom också...=P Härligt att du trivs på jobbet! =) Fin du var i håret här med, vi har nog ungefär nån liknande hårfärg faktistk! =P Kram

2011-09-10 @ 01:08:15
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket finare i blondt!!!

2011-09-10 @ 17:29:11
Postat av: Zandra

Anonym: Smaken är som baken:) Jag trivs bra i både blont och brunt och det är ju huvudsaken. Variation är aldrig fel.)

2011-09-10 @ 20:38:09
URL: http://mywall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0