min sista dag som 24 åring

Hemma från jobbet och sitter i soffan brevid lilleman och kollar på ice age 3. Är gald att han inte gillar tecknat och istället är ett fan av animerat :) Jobbet gick bra, tiden gick ganska fort så det var skönt. Imon är det trista tisdag ska bli intressant att se hur fort den dagen kommer gå, eller vänta nu jag fyller ju 25 imon. Då är det ju ingen trista tisdag ju :) Tänkte vara snäll mot mig själv och unna mig en klänning eller nåt från nelly men såklart hittade jag ju ingen. Typiskt. Ska ju ut med jobbet näst nästa fredag eventuellt och hade ju varit kul med nåt nytt men men, får hålla utkik. Hade förresten på mig min nya Michael Kors klocka imorse men kan säga att den fick glatt åka ner i den tillhörande asken med sin lilla kudde ganska fort när jag väl började jobba. Var ju livrädd för att repa den eller nåt :P
Nej nu ska jag mysa med lillgrabben lite.



Du gör mitt liv så otroligt mycket mer betydelsefullt!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Anonym: Bilder på Fredrik finns under mars blogginlägg, du får kika där om du är nyfiken vettja!

2011-09-12 @ 18:19:54
URL: http://mywall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0