Ska vi göra ett försök igen då?

Redan september, sjukt vad sommaren gått fort. Och om vecka fyller jag 25. Jag vet redan vad jag får av brorsan, för jag var med och köpte det :P. Familjen klagar på att jag är kräsen, jag förstår inte varför dom säger det men ;)
Sen önskar jag mig en Michael Kors klocka, en mössa från Pondus och Primeboots dom låga.
Min sommar har mest bestått av jobb, har ju inte haft någon semester eftersom jag började på mitt jobb i April.
Får se fram emot nästa år ist. Mitt kontrakt går förresten ut i slutet av oktober och jag är lite små nervös för hur det kommer bli efter det, jag har ju inte haft sån jätte tur med jobb tidigare menar jag.
Får hålla tummarna på det bästa. Ser fram emot utgång med jobbet den 23:e denna månaden också, bra att lönen kommer då också för just nu är det i n t e roligt kan jag säga.
Från det ena till det andra så ska jag och mamma iväg till hisingen och sportlife för att träffa Sandra för att prova på Zumba på Sportlife för första gången, ska bli kul:)
Nae men nu ska jag borsta bissingarna och ta mig in till sängen och lägga mig brevid lilleman som redan ligger och sussar, så ska jag snusa lite på honom innan jag somnar, och kanske kanske att det blir några parti WordFeud ;)



Kommentarer
Postat av: CaTTis

Vad det kul med Zumba? Jag har inte testat det ännu...=P kram

2011-09-06 @ 23:38:18
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: sandra

woohooo! jag är med i din blogg:) skall bli så roligt o träffas igen gumman!!! <3

2011-09-07 @ 18:05:52
URL: http://www.MissSandeDee.myshowroom.se
Postat av: sandra

förresten.. aldrig tänkt på att skriva med typ svarta bokstöver så man ser vad du skriver?! :P

2011-09-07 @ 18:06:28
URL: http://www.MissSandeDee.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0