todays me


En osminkad jag.

Hemkommen precis efter att återigen ha varit i stan, men det blev en super snabb visit. Minishop rättare sagt,
high fashion for small people.
Tror den ligger på Vallgatan, har handlat där sen Liam var bebis och jag tycker dom har väldigt bra kvalite, schyssta saker och till rimliga priser. Jag gillar inte att ha alla mina kläder likadana som resten av stan och det vill jag inte att Liam heller ska ha, blir så mycket lättare för fröknarna på förskolan också att hålla reda på vilka kläder som är vems åsådär. Var på jakt efter en höst/vinter mössa från Geggamojja men leveransen med dom var försenade så hon hoppades på att den skulle komma i slutet av veckan.
Skam den som ger sig. Nu ska jag snart bege mig till förskolan för att hämta hem vilddjuret <3 sen funderar jag på att åka och hälsa på mamma och Sören på jobbet i Kortedala. Man är liksom tidsmiljonär när man inte har något jobb, att bara sitta hemma mer än 2 timmar utan att göra nåt vettigt funkar inte för mig.
Från det ena till det andra, vad var det för fel på operatören 3 igår igentligen?? Hade ingen som helst teckning efter kl 15 igår, och ända fram till sent på kvällen. Det innebar ingen WordFeud på hela kvällen. När hände det senast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0